Dotkněte se inovací - CZ.1.07/1.3.00/51.0024

 

Doba realizace: 1. 9. 2014 do 31. 7. 2015

 

Cílem projektu je

 

  • zvýšení profesních a osobnostních kompetencí vedoucích pracovníků a pedagogických pracovníků v oblasti využití ICT ve výuce,
  • zvýšení a zkvalitnění využití ICT prostředků a technologií ve výuce na ZŠ a SŠ,
  • zvýšení metodické a technické podpory pedagogických pracovníků.

 

Cílovou skupinu tvoří ředitelé, ICT metodici a pedagogové škol.

 

 

KLÍČOVÉ AKTIVITY

 

KA 01 Vzdělávání vedoucích pracovníků škol

 

Cílem je:

  • celková podpora stanovení strategie školy začlenění dotykových zařízení do škol,
  • seznámení
    • s procesem řízení změn v začlenění mobilních dotykových zařízení do výuky,
    • s legislativní stránkou výběrového řízení,
    • s procesem úspěšného vedení projektu,
    • se zajištěním bezpečnosti v oblasti kyberprostoru.

 

KA 02 Metodická podpora škol

            Cílem je:

  • podpora průřezově se prolínající celým projektem,
  • podpora
  • metodická (předávání zkušeností)
  • technická
  • inspirativní (nápady, náměty).

 

KA 03 Podpora ICT metodika ve škole

            Cílem je vzdělat ICT metodika

  • v oblasti implementace dotykových zařízení do stávající infrastruktury školy,
  • v oblasti začlenění dotykových zařízení do výuky,
  • v oblasti metodické pomoci pedagogům ve využití dotykových zařízení ve výuce.

 

 

KA 04 Vzdělávání pedagogů

 

Cílem je

  • posílit digitální gramotnost (uživatelské ovládání dotykového zařízení),
  • naučit se pracovat v prostředí online (cloudové služby),
  • seznámit s inovovanými metodami výuky,
  • seznámit s novými formami výuky,
  • naučit připravit interaktivní hodinu s dotykovým zařízením.

 

                                                                                               

KA 05 Evaluace

 

Cílem klíčové aktivity je svou činností identifikovat a hodnotit potřeby a pokroky v jednotlivých klíčových aktivitách a projektu jako celku. Výsledkem bude vyhodnocení progresu každé školy zapojené do projektu.